مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 13:202023-01-08حوادث

اطفای حریق انبار ضایعات پس از 3 ساعت تلاش آتش نشانان


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: حریق انبار ضایعات پس از 3 ساعت تلاش آتش نشانان اطفاءشد.

-  مجید امیرفضلی رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: پس از اعلام وقوع حادثه حریق در جاده زنجان به میانه نیروهای عملیاتی آتش نشانی از ایستگاه های یک و 6 به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه اطفای حریق در یک انبار مختص ضایعات رخ داده بود، اضافه کرد: رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه حریق این انبار از نیمه های شب شروع شده وهمین موضوع اطفای آتش را برای آتش نشانان سخت تر کرده بود.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان افزود: در نهایت، با توجه به گستردگی منطقه دچار آتش سوزی شده عملیات اطفا بیش از 3 ساعت طول کشید.

امیرفضلی در ادامه از انجام عملیات امداد و نجات در تصادف زنجیره ای 3 خودروی پژو رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: عملیات امداد و نجات در تصادف زنجیره ای سه خودروی پژو انجام شده و مصدومین به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

وی با اشاره وقوع تصادف زنجیره ای در خیابان خیام شرقی گفت: این حادثه راس ساعت 17 و 21 دقیقه عصر امروز در برخورد بین سه خودروی پژو رخ داده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطفای حریق انبار ضایعات پس از 3 ساعت تلاش آتش نشانان

اطفای حریق انبار ضایعات پس از 3 ساعت تلاش آتش نشانان