مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 13:102023-01-08بين الملل

تشدید جنگ قدرت در خاندان سلطنتی بحرین


یک پایگاه اطلاعاتی فرانسوی با انتشار گزارشی از رقابت و جنگ شدید قدرت بین ولیعهد بحرین و برادر ناتنی او خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری المعلومه، پایگاه اینترنتی اطلاعاتی اینتلیجنس آنلاین با انتشار گزارشی از وجود رقابت و جنگ شدید قدرت بین سلمان بن حمد آل خلیفه ولیعهد بحرین و برادر ناتنی وی ناصر بن حمد خبر داد.

بر اساس گزارش این وب سایت فرانسوی، رقابت بین سلمان بن حمد ولیعهد بحرین و ناصر بن حمد برادر ناتنی او که مورد توجه و محبت بیشتر پدرش نیز هست، اخیراً شدت گرفته است؛ حال اینکه ناصر به علت به عهده داشتن مسئولیت ایجاد تحول در بخش انرژی بحرین، بر اقتصاد این کشور سیطره بیشتری دارد.

این سایت پیشتر فاش کرده بود که شاهزاده ناصر بن حمد آل خلیفه پسر مورد علاقه پادشاه بحرین در حال اجرای طرحی است که پدرش با دقت طراحی کرده است.

شیخ ناصر در نزاع و رقابت با ولیعهد و بردار ناتنی خود برای کسب مسئولیت دستگاه امنیتی بحرین، توانست مسئولیت های حاکمیتی را در منامه به دست آورد.

این وب سایت خاطرنشان کرد که تشدید و تشدید رقابت بین این دو برادر در پرتوی است که ولیعهد که سمت نخست وزیری را اشغال می کند، اصلاحات همه جانبه ای را در صندوق حاکمیتی بحرین موسوم به شرکت ممتلکات انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید جنگ قدرت در خاندان سلطنتی بحرین

تشدید جنگ قدرت در خاندان سلطنتی بحرین