مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 13:052023-01-08اقتصادي

افیلا؛ نخستین خودرو سونی به عنوان یک فضای سرگمری متحرک عمل می کند(+فیلم و عکس)


این سدان الکتریکی تحت سرمایه گذاری مشترک سونی هوندا موبیلیتی (Sony Honda Mobility) و با برند جدید افیلا (Afeela) معرفی شده و دو موضوع سرگرمی و تعامل در طراحی آن در اولویت قرار داشته اند.

- افیلا؛ خودران و سرگرمی محور افیلا دارای رابط های توسعه یافته توسط شرکت بازی سازی ) و نمایشگرهایی برای پخش فیلم، بازی ویدئویی و اطلاعات سرگرمی است که هم در درون و هم بیرون خودرو تعبیه شده اند.

راننده می توانند از این امکانات حتی زمانی که پشت فرمان خودرو هستند، استفاده کنند زیرا افیلا دارای مجموعه ای از 45 حسگر و دوربین مختلف است که امکان رانندگی خودران را فراهم می کند.

حسگرها همچنین به راننده این امکان را می دهند که کابین افیلا را بر اساس داده های بیومتریک خود شخصی سازی کند و موقعیت صندلی، فرمان و صدای فراگیر را با توجه به قد خود مطابقت دهد.

در واقع، این خودرو الکتریکی چهار چرخ محرک با توجه به فناوری های به کار گرفته شده در آن می تواند به عنوان یک فضای سرگرمی متحرک عمل کند.

این شرایط در نمای بیرونی با یک نمایشگر باریک که به نام نوار رسانه ای (Media Bar) شناخته می شود و بین دو چراغ جلو خودرو قرار دارد، آغاز می شود.

این نمایشگر در حالت عادی به جای یک نشان فیزیکی، لوگوی خودرو را نمایش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افیلا؛ نخستین خودرو سونی به عنوان یک فضای سرگمری متحرک عمل می کند(+فیلم و عکس)

افیلا؛ نخستین خودرو سونی به عنوان یک فضای سرگمری متحرک عمل می کند(+فیلم و عکس)