مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 13:002023-01-08اقتصادي

زمان رسیدگی به شکایت اختلاف کارگر و کارفرما در بوشهر کاهش یافت


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: میانگین زمان رسیدگی به شکایت اختلاف کارگر و کارفرما از 59 روز، در آذر ماه امسال به 24 روز کاهش یافته است.

- مصدق کشاورزی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت های بسیار خوبی برای اشتغال است که از مهمترین ظرفیت ها می توان به صنعت و دریا اشاره کرد که باید نیروی ماهر برای اشتغال در این زمینه ها تربیت کنیم.

وی با تاکید بر تربیت نیروهای تخصصی در استان بوشهر متناسب با نیازها اضافه کرد: باید مراکز آموزشی از رشته های نظری را به رشته های مهارتی بر اساس مزیت نسبی استان تغییر دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از ساماندهی اشتغال مزارع پرورش میگو در استان بوشهر با نیروهای بومی آموزش دیده از طریق مراکز آموزش فنی و حرفه ای طبق تفاهم نامه انعقادی خبر داد.

وی افزود: با ورود در منطقه ویژه انرژی اقتصادی پارس جنوبی، در جلسه کمیسیون کارگری در این منطقه مصوب شده است که برای فارغ التحصیلان دانشگاه های استان با همکاری در پالایشگاه ها و پتروشیمی ها به صورت کارورزی حداقل به مدت 10 ماه اشتغال پیدا خواهند کرد تا شرایط شغلی دائم برایشان فراهم شود.

کشاورزی با اشاره به ثبت 2 هزار و 369 دادخواست شکایت اختلاف کارگر و کارفرما طی سال جاری افزود: این موارد در 13 هیئت تشخیص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان رسیدگی به شکایت اختلاف کارگر و کارفرما در بوشهر کاهش یافت

زمان رسیدگی به شکایت اختلاف کارگر و کارفرما در بوشهر کاهش یافت