مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 12:452023-01-08اقتصادي

گوشت در همدان گران تر از همه جا/ دلال راضی، تولیدکننده ناکام، مردم ناراضی


«قیمت گوشت در همدان گران تر است»، این پیامی است که این روزها گوش به گوش می رسد و نُقل محافل شده؛ قیمت مصوب باید برای تولیدکننده و فروشنده و مصرف کننده حجت باشد، - خبرگزاری فارس-همدان؛ قیمت گوشت در همدان گران تر است ، این پیامی است که این روزها گوش به گوش می رسد و نُقل محافل شده؛ از همین رو بر آن شدیم تا چرایی این پیام را بررسی کنیم و نتیجه را با هم بخوانیم.

قصه قیمت مصوب مرغ و گوشت را که می دانید؟ همان قیمتی که ستاد تنظیم بازار بر اساس قیمت تولید برآورده می کند و دست آخر قیمتی با عنوان مصوب ابلاغ می شود.

قیمت مصوب باید برای تولیدکننده و فروشنده و مصرف کننده حجت باشد، اما انگار این حجت در حوزه گوشت قرمز در همدان به هیچ انگاشته می شود و به زبان ساده تخلف انجام می گیرد و مصرف کننده با قیمتی بیشتر از قیمت مصوب گوشت قرمز را خریداری می کند.

با اجازه شما خوانندگان، ما از ذکر مبلغ چقدر بیشتر خودداری می کنیم که خدای ناکرده به ترویج گرانفروشی متهم نشویم، همین قدر بدانید که گاها قیمت مصوب از سوی فروشندگان و یا .

رعایت نمی شود که صدالبته صدها دلیل به دنبال دارد.

به عبارت ساده تر جواب ساده چرایی گران تر بودن قیمت گوشت نسبت به استان های همجوار همان جواب سوال عدم رعایت قیمت مصوب عرضه است؛ حال که سوال و حواشی آن را دسته بندی کردیم درصدد بررسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوشت در همدان گران تر از همه جا/ دلال راضی، تولیدکننده ناکام، مردم ناراضی

گوشت در همدان گران تر از همه جا/ دلال راضی، تولیدکننده ناکام، مردم ناراضی