مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 12:452023-01-08حوادث

کشف 83 فقره سرقت و دستگیری 87 سارق در اجرای طرح پاکسازی ورامین


فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از کشف 83 فقره انواع سرقت و دستگیری 87 نفرسارق در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/تهران فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از کشف 83 فقره انواع سرقت و دستگیری 87 نفرسارق در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جعفر شمس بیرانوندظهر یکشنبه 18 دی ماه در تشریح این خبر در جمع خبرنگاران بیان کرد: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطع و قانونی با اخلال گران نظم و امنیت اجتماعی و همچنین افزایش ایجاد احساس امنیت در بین شهروندان، طرح پاکسازی در نقاط آلوده و جرم خیز از ابتدای دی ماه در سطح شهرستان ورامین به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران با اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف 83 فقره انواع سرقت دستگیری 87 سارق و انهدام دو باند سرقت در این خصوص شدند.

بیرانوند اظهار کرد: ماموران انتظامی در اجرای این طرح موفق به کشف دو قبضه سلاح شکاری،13 مورد اماکن خصوصی، چهار دستگاه خودرو و چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کشف بیش از دو کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری هشت فروشنده و قاچاقچی و 15 نفر معتاد از دیگر نتایج اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 83 فقره سرقت و دستگیری 87 سارق در اجرای طرح پاکسازی ورامین

کشف 83 فقره سرقت و دستگیری 87 سارق در اجرای طرح پاکسازی ورامین