مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 12:302023-01-08سياسي

حجت الاسلام تویسرکانی: آمریکا باید از همه پایگاه های خود در منطقه فرار کند


نمانیده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه در پیامی به مناسبت موشک باران پایگاه عین الاسد نوشت: آمریکایی ها هر چقدر خروجشان از منطقه بیشتر طول بکشد باید از تک تک این پایگاه هایشان مفتضحانه تر از افغاستان و ویتنام فرار کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی نمانیده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه در پیامی به مناسبت عملیات شهید سلیمانی (موشک باران پایگاه عین الاسد) نوشت: عملیات شهید سلیمانی یک عملیات بزرگی بود به طوری که فرمانده معظم کل قوا از حمله موشکی به پایگاه آمریکایی عین الاسد به عنوان یوم الله یاد کردند زیرا دست قدرت الهی را همگان در آن روز مشاهده کردند.

وی ادامه داد: مهم ترین ویژگی این عملیات برتری قدرت نظامی انقلاب اسلامی بر آمریکایی ها بود که سه پیامد بزرگ برای ایران و منطقه به همراه داشت، پیامد اول این بود که به دشمن فهماند توان و قدرت عملیاتی جمهوری اسلامی چقدر کوبنده و مهلک خواهد بود.

البته آن ها از قبل هم می دانستند که در صورت رویارویی با ایران ضربات سنگینی را متحمل خواهند شد ولی توقع نداشتند مفتضحانه سنگرها و پناهگاه هایشان به تابوت هایشان تبدیل شود.

حجت الاسلام تویسرکانی درباره دومین پیامد عملیات شهید سلیمانی تصریح کرد: پیامد بعدی این عملیات این بود که به دشمن فهماند ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام تویسرکانی: آمریکا باید از همه پایگاه های خود در منطقه فرار کند

حجت الاسلام تویسرکانی: آمریکا باید از همه پایگاه های خود در منطقه فرار کند