مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 12:202023-01-08ورزشي

صحبت های ربات سوفیا درباره ایلان ماسک


ربات سوفیا که شهرت جهانی دارد و تاکنون با افراد سرشناس بسیاری صحبت کرده است به تازگی مصاحبه ای با سایت freethink انجام داده و در آن درباره مسائل مختلفی صحبت کرده است که در ادامه به آن پرداخته ایم.

- ربات سوفیا که شهرت جهانی دارد و تاکنون با افراد سرشناس بسیاری صحبت کرده است به تازگی مصاحبه ای با سایت "freethink" انجام داده و در آن درباره مسائل مختلفی صحبت کرده است که در ادامه به آن پرداخته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ربات سوفیا (Sophia) نخستین بار در سال 2016 به عنوان یک ربات انسان نمای فوق العاده باهوش با چهره ای واقعی ظاهر شد که می توانست پلک بزند، از این طرف به آن طرف نگاه کند و حرف بزند.

این ربات انسان نما که توسط شرکت هانسون رباتیک واقع در هنگ کنگ ساخته شده است، می تواند صحبت کند، لبخند شیطنت آمیزی بزند و حتی لطیفه بگوید.

هانسون رباتیک در وبسایت خود توضیح داد: سوفیا که پیشرفته ترین ربات انسان نمای هانسون رباتیک است، رویاهای ما را برای آینده هوش مصنوعی نشان می دهد.

سوفیا به عنوان ترکیبی منحصربه فرد از علم، مهندسی و هنر، یک شخصیت علمی-تخیلی ساخته شده توسط انسان است که آینده هوش مصنوعی و رباتیک را به تصویر می کشد و همچنین، بستری برای تحقیقات رباتیک و هوش مصنوعی پیشرفته به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحبت های ربات سوفیا درباره ایلان ماسک

صحبت های ربات سوفیا درباره ایلان ماسک