مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 12:152023-01-08پزشكي

آمار بیماران کرونایی گلستان به 122 نفر رسید


رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به روند افزایشی تعداد بیماران کرونایی در این استان، گفت: در حال حاضر 122 بیمار کرونایی در گلستان در مراکز درمانی بستری هستند.

- دکتر سعید گلفیروزی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه متاسفانه با وحود اعلام هشدارهای متعدد به هم استانی های عزیز، شاهد رشد آمار بیماران کرونایی هستیم، اظهار کرد: تاکید ما همواره بر رعایت پروتکل های بهداشتی و توجه به نکاتی است که باید به ویژه در اجتماعات رعایت شود.

وی با بیان اینکه نسبت به روز گذشته تعداد بیماران کرونایی در استان گلستان 9 نفر افزایش یافته است، افزود: در حال حاضر 122 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانها و مراکز درمانی استان گلستان بستری و تحت درمان هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با تاکید بر اینکه 20 نفر از بیماران فوق در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند، خاطرنشان کرد: تعداد 9 نفر از بیماران نیز به دلیل وخامت حال به دستگاه تنفس مصنوعی متصل شده اند.

گلفیروزی در تشریح وضعیت رنگ بندی کرونایی شهرستانهای استان گلستان، تصریح کرد: در شرایط فعلی 9 شهرستان استان در وضعیت زرد و پنج شهرستان گلستان نیز در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط همه مردم، ادامه داد: اگر میخواهیم این پیک از بیماری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار بیماران کرونایی گلستان به 122 نفر رسید

آمار بیماران کرونایی گلستان به 122 نفر رسید