مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 12:152023-01-08اقتصادي

قاچاق پارچه تا جریمه 3 میلیاردی یک شرکت آب معدنی


مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از محکومیت بیش از 600 میلیون ریالی برای عرضه پارچه قاچاق در رشت و محکومیت بیش از سه میلیاردی شرکت تولید آب معدنی به دلیل گران فروشی در سیاهکل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مرتضی امینی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به جریمه بیش از 600 میلیونی قاچاق پارچه اظهار کرد: بازرسان اداره صمت طی بازرسی از انبارمتهم مقادیر متنابهی پارچه قاچاق فاقد مجوز کشف و توقیف کردندکه پس از تهیه صورت جلسه گزارش مزبور به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی با بیان اینکه در همین راستا پرونده در دستور کار یکی از شعب این اداره کل قرار گرفت، افزود: پس از احضار متهم و استماع دفاعیات بلاوجه وی، شعبه اتهام انتسابی را وارد دانسته و متخلف را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به مجازات نقدی بیش از 600 میلیون ریال محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان همچنین با اشاره به جریمه سه میلیارد تومانی یک شرکت تولیدی آب معدنی به دلیل گران فروشی گفت: بازرسان صنعت، معدن و تجارت گیلان در بازرسی از یک شرکت تولید آب معدنی در سیاهکل، به دلیل گران فروشی این شرکت، پرونده تخلف تشکیل دادند.

امینی با اشاره به رسیدگی این پرونده در یکی از شعب تعزیرات حکومتی گیلان، افزود: مسؤول شعبه اتهام مدیر این شرکت را وارد دانسته و متخلف را به پرداخت سه میلیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق پارچه تا جریمه 3 میلیاردی یک شرکت آب معدنی

قاچاق پارچه تا جریمه 3 میلیاردی یک شرکت آب معدنی