مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 12:102023-01-08اقتصادي

فعالیت 325 دکه مطبوعاتی مجاز در کرج


رییس امور کیوسک های سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج گفت: تمام دکه های کرج در نقشه GIS جانمایی شده است.

- کیومرث صالحی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در حال حاضر 325 دکه مطبوعاتی مجوزدار در سطح شهر فعالیت دارند، اظهار کرد: از عمر فعالیت اغلب این دکه ها بیش از سه دهه می گذرد و به واسطه افزایش جمعیت و برخی مسائل، طی سال های گذشته شاهد تغییراتی در کارکرد اصلی آنها هستیم.

وی ادامه داد: هرچند دکه های مطبوعاتی با هدف عرضه نشریات و روزنامه ها در مناطق مختلف شهر جانمایی شده اند ولی با گذشت زمان و کم رنگ شدن گرایش مردم به رسانه های مکتوب و دسترسی عموم مردم به فضای مجازی، حوزه فعالیت خود را گسترده تر کرده و امروز شاهد فروش تنقلات ، چای و .

در اغلب این کیوسک ها هستیم.

وی با بیان اینکه سازمان ساماندهی مشاغل شهری به عنوان متولی این دکه ها با تغییر ماهیت فعالیت آنها مخالف است، توضیح داد: ولی به واسطه اینکه صاحبان این دکه ها هم باید برای گذران زندگی درآمدزایی داشته باشند، امکان برخورد مقتضی با بهره برداران وجود ندارد.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه تمام دکه های کرج در نقشه GIS جانمایی شده، افزود: قرار بود برخی از دکه هایی که در مناطق پرترافیک شهر قرار دارند جابه جا و به مکان های دیگری انتقال داده شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 325 دکه مطبوعاتی مجاز در کرج

فعالیت 325 دکه مطبوعاتی مجاز در کرج