مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 12:002023-01-08اجتماعي

بارش شدید برف در 3 محور گیلان/ ارتفاع برف به 25 سانت رسید


مدیرکل راهداری گیلان، از بارش شدید برف در سه محور اسالم - خلخال، پونل - خلخال و سیاهکل - دیلمان خبر داد و تصریح کرد: حداکثر ارتفاع برف در محور اسالم - خلخال در محدوده گیلان به 25 سانتیمتر رسیده است.

- غلامعلی نیک فهم در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وجود 50 گردنه در گیلان به طول 368 کیلومتر، از فعال شدن 53 راهدارخانه در محورهای اصلی و فرعی و روستایی خبر داد.

وی افزود: 60 اکیپ راهداری شامل 391 دستگاه انواع ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین راهداری و 542 نیروی راهدار آماده طرح زمستانی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان در ادامه از بارش شدید برف در سه محور اسالم - خلخال، پونل - خلخال و سیاهکل - دیلمان خبر داد و تصریح کرد: حداکثر ارتفاع برف در محور اسالم - خلخال در محدوده گیلان به 25 سانتیمتر رسیده است.

نیک فهم با بیان اینکه حداکثر ارتفاع برف در محور پونل - خلخال 15 سانتیمتر است، گفت: حداکثر ارتفاع برف در محور سیاهکل - دیلمان نیز پنج سانتیمتر گزارش شده است.

وی همچنین به بارش خفیف برف در دو محور قوشه لانه - کلیشم و ماسال - گیلوان در حد سفیدپوش شدن اشاره کرد و متذکر شد: محور پونل - خلخال به دلیل وقوع کولاک و احتمال ریزش بهمن از دو روز گذشته مسدود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش شدید برف در 3 محور گیلان/ ارتفاع برف به 25 سانت رسید

بارش شدید برف در 3 محور گیلان/ ارتفاع برف به 25 سانت رسید