مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 12:002023-01-08اجتماعي

گلستان برای مواجهه با سرمای کم سابقه به حالت آماده باش درآمد


در پی پیش بینی برف و باران و کاهش بیست درجه ای دما در گلستان، دستگاه های اجرایی عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان برای مقابله با این شرایط جوی به حالت آماده باش درآمدند.

- به گزارش خبرگزاری فارس از گلستان، امان محمد کمالی، مدیرکل هواشناسی گلستان گفت: سامانه سرد و بارشی از امشب وارد استان می شود و تا دوشنبه به صورت بارش پراکنده و در ارتفاعات به شکل ریزش برف پراکنده، فعال خواهد بود.

کمالی ادامه داد: از دوشنبه با تشدید فعالیت این سامانه تا پنجشنبه، برف و یخبندان و در ارتفاعات، کولاک و پدیده مه پیش بینی می شود.

وی افزود: به دنبال فعالیت این سامانه، دمای اغلب مناطق استان به زیر صفر خواهد رسید و سرما تا جمعه تداوم خواهد داشت.

همچنین سازمان هواشناسی استان گلستان برای این هفته در روزهای یکشنبه و دوشنبه، وضعیت دریا را متلاطم و طوفانی پیش بینی کرده و از مساعد نبودن فعالیت در دریا به سبب طوفانی و مواج شدن آن هشدار داده است.

علی طالبی، مدیرعامل شرکت گاز گلستان با توجه به شرایط آب و هوایی پیش رو از مشترکان خانگی، تجاری و صنعتی خواست که مصرف را مدیریت کنند تا با اُفت یا قطعی مواجه نشویم.

همچنین محمدرضا عباسی، معاون بهبود تولیدات گیاهی جهادکشاورزی گلستان نیز به باغداران توصیه کرد که باقیمانده میوه ها را بچینند و زارعان 50 کیلوگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان برای مواجهه با سرمای کم سابقه به حالت آماده باش درآمد

گلستان برای مواجهه با سرمای کم سابقه به حالت آماده باش درآمد