مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 11:552023-01-08فرهنگي

ناگفته ها از جشنواره ای که «تحریم» نشد/ لطفاً «دیکتاتور» نباشید!


محمد حمیدی مقدم دبیر شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» با ارائه روایتی صریح و مستند از پشت پرده تلاش های ناکام برای تحریم این رویداد از روحیه دیکتاتوری برخی نقش آفرینان در این جریان انتقاد کرد.

- محمد حمیدی مقدم دبیر شانزدهمین جشنواره سینماحقیقت با ارائه روایتی صریح و مستند از پشت پرده تلاش های ناکام برای تحریم این رویداد از روحیه دیکتاتوری برخی نقش آفرینان در این جریان انتقاد کرد.

خبرگزاری مهر - گروه هنر- محمد صابری، زهرا منصوری: بعد از برگزاری جشنواره فیلم کوتاه تهران، پای گفتگویی صریح با مهدی آذرپندار نشستیم و تلاش کردیم از منظر ثبت تجربه، آنچه او در مقام دبیر آن رویداد دیده و تجربه کرده بود را روایت کنیم.

واقعیت این است که برگزاری جشنواره های سینمایی در سالی که پشت سر می گذاریم، متفاوت از دوره های قبل است به خصوص که سایه بخشی از التهابات و ناآرامی های جاری در سطح جامعه، بر سر این رویدادها هم سنگینی می کند.

در ادامه تلاش برای ثبت تجربه برگزاری رویدادهای سینمایی در سال 1401 از محمد حمیدی مقدم دبیر شانزدهمین جشنواره سینماحقیقت دعوت کردیم تا در قالب گفتگویی صریح و بدون محافظه کاری، بخشی از دیده و تجربیات خود را با ما در میان بگذارد و پاسخگوی ابهامات و حواشی این رویداد باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته ها از جشنواره ای که «تحریم» نشد/ لطفاً «دیکتاتور» نباشید!

ناگفته ها از جشنواره ای که «تحریم» نشد/ لطفاً «دیکتاتور» نباشید!