مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 11:502023-01-08ورزشي

سخنگوی فدراسیون بوکس: هدف ما جذب مربی خارجی است


یک عضو هیات رییسه فدراسیون بوکس گفت: هدف اصلی ما استفاده از مربی خارجی در تیم ملی است که جذب آن دو سه ماه زمان می خواهد.

- عیسی گل محمدی در گفت وگو با ایسنا، درباره حواشی ایجاد شده به دلیل انتخاب حسین نهرودی به عنوان سرمربی تیم ملی بوکس ایران توسط شورای فنی، توضیح داد: حقیقت این است که هدف فدراسیون مربی خارجی بود، اما نیاز داشتیم تا فراهم شدن شرایط، دو سه ماهی یکی از مربیان داخلی کار را در دست بگیرد تا بتوانیم با برنامه ریزی مناسب انتخاب ها را انجام دهیم.

این عضو هیات رییسه فدراسیون بوکس گفت: باید قبول کنیم که آقای نهرودی برای مدت طولانی نمی تواند باشد و الان هم بسیار لطف کردند که در شرایط کنونی مسولیت تیم ملی را تا فراهم شدن شرایط مناسب بر عهده گرفتند.

برای جذب مربی خارجی اقدام کرده ایم ولی تا زمانی که مربی مد نظر را به ایران بیاوریم، بهتر از نهرودی نداشتیم که تیم را اداره کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود خود علیرضا استکی تا زمان آمدن مربی خارجی مسئولیت تیم ملی را بر عهده داشته باشد؟ توضیح داد: مربیانی چون احدی برای دو سه ماه این مسئولیت را قبول نمی کردند و استکی هم زحمات خود را کشید که دست شان هم درد نکند.

الان فعلا نهرودی برای چند ماه سرمربی است تا ما مربی خارجی را بیاوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی فدراسیون بوکس: هدف ما جذب مربی خارجی است

سخنگوی فدراسیون بوکس: هدف ما جذب مربی خارجی است