مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 11:502023-01-08پزشكي

آخرین وضعیت سویه جدید کرونا در اصفهان/ بروز موج هشتم کرونا منتفی نیست


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه در 2 تا 4 هفته آینده ممکن است پیک هشتم کرونا را در استان داشته باشیم، گفت: قدرت سرایت نوع جدید اُمیکرون بالاتر است و در مدت 2 تا 4 هفته پیک جدید اتفاق می افتد.

- پژمان عقدک سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت کرونا در استان خوب است و در هفته گذشته و جاری آمار همچنان کاهشی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 46 نفر در استان به دلیل کرونا بستری هستند، افزود: 4 نفر نیز در آی سی یو بستری هستند و در 24 ساعت گذشته روزانه 8 نفر بستری و ترخیص یک نفر بوده و هنوز آن افزایشی که انتظار می رفت و پیش بینی شده بود در استان اصفهان رخ نداده است.

عقدک با بیان اینکه در 2 تا 4 هفته آینده ممکن است پیک هشتم کرونا را در استان داشته باشیم، بیان کرد: قدرت سرایت نوع جدید اُمیکرون بالاتر است و در مدت 2 تا 4 هفته پیک جدید اتفاق می افتد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه شیوع سویه جدید کرونا XBB وBQ.

1 است، عنوان کرد: بدن درد، کمردرد، سردرد، تب، گلودرد، ضعف و بی حال و احساس خستگی و علائم تنفسی فوقانی، سردرد، دل درد و اسهال و استفراغ از علائم سویه جدید کرونا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت سویه جدید کرونا در اصفهان/ بروز موج هشتم کرونا منتفی نیست

آخرین وضعیت سویه جدید کرونا در اصفهان/ بروز موج هشتم کرونا منتفی نیست