مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 11:502023-01-08اجتماعي

ضرورت رسیدگی به تجهیزات ترافیکی برای مدیریت بارش های زمستانه


مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران در سومین نشست ستاد مدیریت بارش، لزوم آمادگی بیش از پیش اعضای این ستاد برای کنترل و مدیریت بارش های زمستانه را مورد تأکید قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مهدی گلشنی در این جلسه بر لزوم آمادگی هرچه بیشتر اعضای ستاد برای کنترل وضعیت در روزهای بارانی پیش ِرو تأکید کرد و گفت: شناسایی به موقع نقاط آسیب در ایام بارش و رفع فوری مشکل از اهمیت و ضرورت ویژه ای برخوردار است.

رییس ستاد مدیریت بارش با اشاره به اینکه برخورداری و دسترسی به ناوگان حمل و نقل عمومی در ایام بارندگی از جمله حقوق شهروندی است، اظهار کرد: با وجود برخی محدودیت های موجود، تنظیم برنامه زمان بندی ویژه ساعات بارندگی در بخش های اتوبوسرانی و تاکسیرانی و اطلاع رسانی دقیق آن به مردم یکی از تکالیف اصلی این ستاد است.

گلشنی با یادآوری اهداف سه گانه ستاد مدیریت بارش بر ضرورت رسیدگی به تجهیزات ترافیکی، تأکید کرد و افزود: اولین ابزار کنترل ترافیک شهر هوشمند، دوربین های نظارتی است و با توجه به نقش آنها در رفع گره های ترافیکی، بررسی، تعمیر و رفع مشکل این دوربین ها در ساعات بارندگی باید هر چه سریع تر انجام گیرد و رعایت ایمنی، آشکارسازی صحیح و شناسایی به موقع نقاط پرازدحام و حساس، اولویت بعدی این ستاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رسیدگی به تجهیزات ترافیکی برای مدیریت بارش های زمستانه

ضرورت رسیدگی به تجهیزات ترافیکی برای مدیریت بارش های زمستانه