مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 11:352023-01-08سياسي

این جمعیت جانشان را فدای اسلام می کنند/ آزادی بیان فرانسه دروغ است


عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: دنیا بداند اگر دین و اسلام و تشیع به خطر بیفتد این جمعیت همه به مصاف خواهند رفت و جانشان را فدای اسلام خواهند کرد.

- ایسنا/قم عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: دنیا بداند اگر دین و اسلام و تشیع به خطر بیفتد این جمعیت همه به مصاف خواهند رفت و جانشان را فدای اسلام خواهند کرد.

آیت الله سید احمد خاتمی، 18 دی ماه در اجتماع علما و روحانیون که در حمایت از مرجعیت و پاسخ به اهانت نشریه هتاک فرانسوی برگزار شد، عنوان کرد: این جنگ سیاسی و اقتصادی بی سابقه نیست و از آغاز اسلام این جنگ ترکیبی علیه اسلام وجود داشته است و از تخریب پیغمبر (ص) شروع شده است.

وی ادامه داد: قرآن اشاره می کند که آن ها پیامبر (ص) را کذاب، ساحر، مسحور، مجنون می خواندند و پیامبر (ص) از آنجا به شعب ابی طالب رفت و تحریم اقتصادی شد و از آن جا حتی توطئه ترور پیامبر(ص) را هم کشیدند.

وی افزود: علیه پیامبر اکرم (ص) و اسلام توطئه کردند و هدف آن ها این بود که می خواستند سفره دین را جمع کنند و قرآن می فرماید که تا قیامت این چنین است که کفار و دشمنان دست از سر شما بر نخواهند داشت و در صحنه باشید.

ما زنده از آنیم که آرام نگیرم/ موجیم که آسودگی ما عدم ما است عضو شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به حضور گسترده طلاب در این تجمع و عرصه های مختلف دفاع از انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این جمعیت جانشان را فدای اسلام می کنند/ آزادی بیان فرانسه دروغ است

این جمعیت جانشان را فدای اسلام می کنند/ آزادی بیان فرانسه دروغ است