مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 11:202023-01-08فناوري

«پیش پرده کتاب» اثری که باید برای تبلیغ کتابخوانی بخوانیم به چاپ رسید


راهنمای تبدیل بینندگان به خوانندگان» عنوان کتابی است به قلم مریم چهرقانی، یوسف عابدی و مصطفی آهنگر که به تازگی توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی منتشر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس،  پیش پرده کتاب: راهنمای تبدیل بینندگان به خوانندگان عنوان کتابی است به قلم مریم چهرقانی، یوسف عابدی و مصطفی آهنگر که به تازگی توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی منتشر شده است.

در روزگاری که همه چیز در گوشی تلفن همراه از طریق محیط وب در دسترس است و ارتباطات همراه به یکی از روندهای مستمر ارتباطی در جهان تبدیل شده است، اکثر مردم تماشای ویدیو را به خواندن مطلب ترجیح می دهند، این کتاب می خواهد به این پرسش پاسخ دهد که  چطور می توان با استفاده از ظرفیت های صوتی و تصویری، کتابی را تبلیغ کرد.

پیش پرده کتاب ظرفیت توسعه و فراگیری قابل توجهی برای رونق صنعت چاپ و نشر دارد.

این کتاب ضمن معرفی گونه های مختلف پیش پرده کتاب و ظرفیت های ارزنده آن، تجربه ها و راهکارهای استفاده بهینه آن در خدمت ترویج کتاب خوانی و تبلیغ کتاب را ارائه می دهد.

مباحث کتاب ذیل دو موضوع اصلی ارائه می شود: در بخش اول به مفاهیم چیستی و چرایی پیش پرده کتاب می پردازد که مبانی نظری را پوشش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پیش پرده کتاب» اثری که باید برای تبلیغ کتابخوانی بخوانیم به چاپ رسید

«پیش پرده کتاب» اثری که باید برای تبلیغ کتابخوانی بخوانیم به چاپ رسید