مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 11:102023-01-08اقتصادي

اختصاص 15 میلیارد تومان اعتبار به منابع طبیعی همدان


رییس اداره برنامه بودجه و هماهنگی طرح های اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان از اختصاص 15 میلیارد تومان اعتبار برای صیانت از جنگل های زاگرس و حفظ و احیاء مراتع به منابع طبیعی و آبخیزداری این استان در سال جاری خبر داد.

- حمیدرضا سمایی با اعلام این خبر افزود: از این میزان اعتبار 10 میلیارد تومان برای صیانت از جنگل های زاگرس و پنج میلیارد تومان هم به حفظ و احیاء مراتع اختصاص یافته است.

وی اظهار کرد: در سال 1401 اعتباری افزون بر 12 میلیارد و 800 میلیون تومان در قالب اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استانی به اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان ابلاغ و موافقت نامه های آن با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مبادله شده است.

سمایی اضافه کرد: از این میزان اعتبار سهم اعتبارات استانی 45 درصد، نفت و گاز 25 درصد و متوازن 30 درصد بوده که در این رابطه در سال جاری اعتبارات هزینه ای ابلاغی که مبادله موافقت نامه آن نیز انجام گرفته، اعتباری افزون بر 26 میلیارد و 314 میلیون تومان است.

وی خاطرنشان کرد: در رابطه با اعتبارات ملی هم در سفر ریاست جمهوری به استان همدان پس از ارائه پیشنهادات افزون بر 315 میلیارد تومان اعتبار به اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان ابلاغ شده که ظرف سه سال تخصیص خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 15 میلیارد تومان اعتبار به منابع طبیعی همدان

اختصاص 15 میلیارد تومان اعتبار به منابع طبیعی همدان