مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 11:052023-01-08سياسي

چرا مجوز استخدام پرستاران خانه نشین شده کرونا صادر نمی شود؟


مسئولینی که باید پاسخگوی استخدام پرستاران باشند مشخص کنند که میزان استاندارد مورد قبول آنها چه قدر است و بر چه اساسی مجوز استخدام پرستاران را صادر نمی کنند؟ - رییس شورای عالی نظام پرستاری گفت: مسئولینی که باید پاسخگوی استخدام پرستاران باشند مشخص کنند که میزان استاندارد مورد قبول آنها چه قدر است و بر چه اساسی مجوز استخدام پرستاران را صادر نمی کنند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شمس الدین شمسی با اشاره به اینکه بسیاری از نیروهای پرستاری طرحی فعال در دوران کرونا خانه نشین شده اند، اظهار کرد: نیروهای طرحی که در دوران کرونا ایثار کردند و در وضعیت بحرانی کشور حاضر شدند که در بیمارستان های آلوده به کرونا حضور یابند، باید به کار بازگردانده شوند.

اگر مسئولان به قول خود درباره استخدام پرستاران عمل نکنند؛ کشور در بحران ها و بزنگاه ها دچار مشکل خواهد شد.

وی افزود: تعداد زیادی از پرستاران طرحی در ایام کرونا به این بیماری و عوارض ناشی از آن دچار شدند و برخی پرستاران نیز به شهادت رسیدند که نشان دهنده ایثار و فداکاری پرستاران است و اهمیت استخدام آنها و لزوم عمل مسئولین به وعده هایشان را روشن می سازد.

شمس ادامه داد: پرستارانی که حاضر شدند از جان و سلامتی خود بگذرند و در بحران کرونا به داد کشور و بیماران برسند، باید مورد توجه قرار گیرند و استخدام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مجوز استخدام پرستاران خانه نشین شده کرونا صادر نمی شود؟

چرا مجوز استخدام پرستاران خانه نشین شده کرونا صادر نمی شود؟