مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 10:502023-01-08سياسي

لزوم تقویت بنیه اعتقادی و اجتماعی دانش آموزان در مدارس آذربایجان غربی


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی گفت: تمامی مدارس دولتی و غیردولتی باید نسبت به قوانین رسمی کشور پایبند بوده و در زمینه کوتاهی در اجرای قوانین پاسخگو باشند.

- به گزارش  خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین بهنام دلریش در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، اظهار داشت: در دوره مدیران قبلی این مجموعه متاسفانه نگاه مناسبی به حوزه های پرورشی نبود و تنها تمرکز بر روی آموزش کتب معطوف شده بود.

وی افزود: آموزش و پرورش به عنوان سکاندار فرهنگ و علم در کشور باید نسبت به تعلیم و تربیت دانش آموزان توجه داشته باشد و معلمان و مربیان باید در خصوص تربیت فکری و تغذیه علمی فرزندان نیز اهتمام جدی نشان دهند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی، با اشاره به امتناع برخی مدارس دولتی و غیردولتی از پرداختن به قوانین و عدم اجرای قوانین کشوری در این مدارس، گفت: متاسفانه در دوره های مدیریتی قبلی با وجود تذکرات چندین باره شاهد بی توجهی مدیران ارشد آموزش و پرورش و در نتیجه بی اعتنایی مدیران مدارس به اجرای قوانین در سطح مدارس بودیم که نتیجه آن در سطح اجتماع مشاهده می شود.

وی ادامه داد: باید نسبت به اجرای قوانین مختلف در حوزه اجتماعی و فرهنگی و نیز برگزاری دوره های آموزشی و بصیرتی در سطح مدارس برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت بنیه اعتقادی و اجتماعی دانش آموزان در مدارس آذربایجان غربی

لزوم تقویت بنیه اعتقادی و اجتماعی دانش آموزان در مدارس آذربایجان غربی