مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 10:352023-01-08سياسي

علامه مصباح یزدی، علوم حوزه و دانشگاه را به یکدیگر پیوند داد


مسئول ستاد بزرگداشت ارتحال علامه مصباح یزدی در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه علامه مصباح یزدی علوم حوزه و دانشگاه را بهم پیوند داد، گفت: طرح ولایت برای بیمه کردن دانشجویان در برابر هجمه دشمن است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مسئول ستاد بزرگداشت ارتحال علامه مصباح یزدی در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه علامه مصباح یزدی علوم حوزه و دانشگاه را بهم پیوند داد، گفت: طرح ولایت برای بیمه کردن دانشجویان در برابر هجمه دشمن است.

حجت الاسلام جواد اکبری مطلق، امروز یکشنبه 18 دی ماه با اشاره به پیش رو بودن سومین سالگرد ارتحال علامه مصباح یزدی، به رسانه های گروهی گفت: علامه مصباح یزدی شخصیت چند بعدی هم از حیث مبارزات دوران طاغوت و هم بخصوص در مباحث علمی داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: در واقع ایشان در عرصه های علمی یک شخصیت سرآمد بودند و در این زمینه حضور میدانی داشته و تئوری پردازی بر اساس مبانی دینی داشتند.

اکبری مطلق با اشاره به روحیه آزاداندیشی علامه مصباح یزدی، اظهار کرد: در حالی که در دوران قبل از انقلاب، حوزه و دانشگاه هر کدام فعالیت جداگانه ای داشتند، اما علامه مصباح شخصیتی بود که توانست برای اولین بار بنیه های علوم جدید را با علوم قدیم پیوند دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علامه مصباح یزدی، علوم حوزه و دانشگاه را به یکدیگر پیوند داد

علامه مصباح یزدی، علوم حوزه و دانشگاه را به یکدیگر پیوند داد