مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 10:352023-01-08سياسي

بیانیه گرامیداشت عملیات کربلای 5


بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در بیانیه ای با گرامیداشت 19 دی ماه سالروز عملیات غرور انگیز کربلای 5؛ خنثی سازی توطئه دشمن در عرصه جنگ شناختی برای جلوگیری از اتصال و ارتباط نسل جوان با حقایق دفاع مقدس را اولویت قطعی و غفلت ناپذیر پیشکسوتان و متولیان .

- بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در بیانیه ای با گرامیداشت 19 دی ماه سالروز عملیات غرور انگیز کربلای 5؛ خنثی سازی توطئه دشمن در عرصه جنگ شناختی برای جلوگیری از اتصال و ارتباط نسل جوان با حقایق دفاع مقدس را اولویت قطعی و غفلت ناپذیر پیشکسوتان و متولیان حوزه دفاع مقدس در کشور دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در ابتدای این بیانیه آمده است:پیامدها و دشواری های پس از عملیات کربلای 4 ضرورت انجام عملیات دیگری را اجتناب ناپذیر کرد و بر همین اساس عملیات کربلای 5 در شرایطی که دشمن با توجه اهمیت منطقه (شلمچه و بصره) زمین شرق بصره را مسلح به انواع موانع و استحکامات از جمله رها کردن آب در منطقه کرده بود.

دستور کار فرماندهان و رزمندگان اسلام قرار گرفت.

این بیانیه با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام برای آزادسازی مناطق تحت اشغال دشمن و دستیابی به اهداف والای خود، در نوزدهم دی ماه سال 1365 با رمز مقدس یا زهرا (ع) اقدام به انجام عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه گرامیداشت عملیات کربلای 5

بیانیه گرامیداشت عملیات کربلای 5