مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 10:352023-01-08سياسي

بنیاد حفظ آثار: عملیات پیروزمندانه «کربلای 5» دشمن را وادار به تحسین ایران کرد


در بیانیه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آمده است: شکستن استحکامات دشمن و پیشروی رزمندگان در شرق بصره، قابلیت های نظامی عراق را بار دیگر زیر سؤال برد و کارشناسان نظامی غربی برای اولین بار اذعان به توانایی ایران کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای با گرامیداشت 19 دی ماه سالروز عملیات غرور انگیز کربلای 5، خنثی سازی توطئه دشمن در عرصه جنگ شناختی برای جلوگیری از اتصال و ارتباط نسل جوان با حقایق دفاع مقدس را اولویت قطعی و غفلت ناپذیر پیشکسوتان و متولیان حوزه دفاع مقدس در کشور دانست.

در ابتدای این بیانیه آمده است: پیامدها و دشواری های پس از عملیات کربلای 4 ضرورت انجام عملیات دیگری را اجتناب ناپذیر کرد و بر همین اساس عملیات کربلای 5 در شرایطی که دشمن با توجه اهمیت منطقه (شلمچه و بصره) زمین شرق بصره را مسلح به انواع موانع و استحکامات از جمله رها کردن آب در منطقه کرده بود.

دستور کار فرماندهان و رزمندگان اسلام قرار گرفت.

وقتی کارشناسان غربی برای نخستین بار معترف توانایی نظامی ایران شدند این بیانیه با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام برای آزادسازی مناطق تحت اشغال دشمن و دستیابی به اهداف والای خود، در نوزدهم دی ماه سال 1365 با رمز مقدس یا زهرا (ع) اقدام به انجام عملیات کربلای5 در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد حفظ آثار: عملیات پیروزمندانه «کربلای 5» دشمن را وادار به تحسین ایران کرد

بنیاد حفظ آثار: عملیات پیروزمندانه «کربلای 5» دشمن را وادار به تحسین ایران کرد