مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 10:352023-01-08سياسي

شیطنت نشریه ای فرانسوی نشانگر دستگاه تبلیغاتی نظام سلطه است


جامعه المصطفی العالمیه با صدور بیانیه ای اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی به ساحت رهبر معظم انقلاب را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جامعه المصطفی العالمیه با صدور بیانیه ای اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی به ساحت رهبر معظم انقلاب را محکوم کرد.

متن بیانیه به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ (صف -8) اقدام سخیف و کینه توزانه نشریه هتاک شارلی ابدو در راه اندازی مسابقه و نشر کاریکاتورهای موهن، خشم و انزجار همه دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر جهان را برانگیخته است.

قطعاً هر انسان آزاده ای، هتک حرمت و اهانت به شخصیت های دینی و نفرت پراکنی نسبت به اعتقادات و مقدسات دیگر انسان ها را مغایر با تمام اصول انسانی و حقوق بشری دانسته و استفاده گزینشی و ریاکارانه از آزادی بیان برای گسترش نفرت و ستیزه جویی را به شدت محکوم می کند.

این اقدامات موهن، نشان می دهد دشمنان انقلاب اسلامی تا چه میزان از شکست های پی درپی خود در برابر اراده استوار ملت ایران تحت رهبری امام خامنه ای مدظله العالی به تنگ آمده اند و با اجرای عملیات جنگ روانی و رسانه ای در سخیف ترین و وقیحانه ترین شکل آن، تلاش می کنند به خیال خود از ملت قهرمان ایران و دوستدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیطنت نشریه ای فرانسوی نشانگر دستگاه تبلیغاتی نظام سلطه است

شیطنت نشریه ای فرانسوی نشانگر دستگاه تبلیغاتی نظام سلطه است