مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 10:252023-01-08اجتماعي

توصیه های جهاد کشاورزی برای مقابله با سرما


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه باغداران نسبت به جمع آوری فوری باقیمانده محصول مرکبات و انتقال به انبارهای فنی اقدام کنند، - استفاده از سیستم های رفع خطر یخ زدگی برای مقابله با سرما را به باغداران توصیه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،حسن عنایتی با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی درخصوص تقویت سامانه سرد بارشی و تداوم هوای سرد از اواخر روز یکشنبه 18 دی ماه تا صبح روز جمعه 23 همین ماه سال جاری که شامل کاهش محسوس دما، بارش باران ( و برف در میان بند و ارتفاعات)، وزش باد نسبتا شدید و مه در ارتفاعات شده و منجر به یخبندان و آبگرفتگی خواهد شد، توصیه هایی را برای مقابله با سرما به باغداران و تولیدکنندگان و بهره برداران بخش کشاورزی اعلام کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه باغداران نسبت به جمع آوری فوری باقیمانده محصول مرکبات و انتقال به انبارهای فنی اقدام کنند، استفاده از سیستم های رفع خطر یخ زدگی در صورت استقرار سرمای صبحگاهی و حفاظت باغ از سرمای ناگهانی برای مقابله با سرما را به باغداران توصیه کرد.

وی تهیه و ذخیره سازی سوخت جایگزین و استفاده از سیستم های دو منظوره سوخت در واحدهای تولیدی کشاورزی (دام و طیور، پرورش گل و قارچ و واحدهای گلخانه ای) و صنایع مرتبط با حوزه کشاورزی، تامین علوفه مورد نیاز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های جهاد کشاورزی برای مقابله با سرما

توصیه های جهاد کشاورزی برای مقابله با سرما