مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 10:152023-01-08اقتصادي

4.7 میلیون تن محصولات کشاورزی کشور در کرمانشاه تولید می شود


رییس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: 4.

7 میلیون تن محصولات کشاورزی کشور در کرمانشاه تولید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی چاله چاله صبح یکشنبه در دیدار با استاندار کرمانشاه که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: کرمانشاه در کشت محصولاتی چون نخود، گندم، چغندر، آفتابگردان، جو و …از رتبه های برتر کشوری برخوردار است و با بیش از چهار میلیون و 700 هزار تن تولیدات کشاورزی بیش از چهار درصد تولیدات کشاورزی کشور را به خود اختصاص داده است.

وی پس از ارائه آمارهای بخش کشاورزی استان به استاندار کرمانشاه به ارائه گزارشی از طرح اصلاح الگوی کشت ابلاغی وزارت جهاد کشاورزی و برش ویژه این طرح در استان کرمانشاه و پیشنهادات اصلاحی سازمان در این خصوص پرداخت.

رییس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه به طرح کشت قراردادی در استان کرمانشاه پرداخت و گفت: در این راستا امسال کشت گندم آبی در غالب کشت قراردادی قرار گرفت و تاکنون بیش از 65 درصد از اراضی گندم آبی استان تحت کشت قرار دادی قرار گرفته است.

چاله چاله به طرح جهش تولید در دیمزارها با همراهی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اشاره و تصریح کرد: در این طرح 410 هزار هکتار از اراضی دیم استان کرمانشاه تحت پوشش طرح جهش تولید در دیمزارها قرار خواهد گرفت و تا به امروز این طرح در سطح 322 هزار هکتار انجام شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4.7 میلیون تن محصولات کشاورزی کشور در کرمانشاه تولید می شود

4.7 میلیون تن محصولات کشاورزی کشور در کرمانشاه تولید می شود