مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 10:002023-01-08اقتصادي

تکذیب فاسد شدن 500 تن محصولات کشاورزی در آستارا


مدیرکل گمرک آستارا فاسد شدن و دور ریخته شدن 500 تن محصولات کشاورزی به دلیل تعلل در ترخیص کامیون های حمل بار در گمرک آستارا را تکذیب کرد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل گمرک آستارا فاسد شدن و دور ریخته شده 500 تن محصولات کشاورزی به دلیل تعلل در ترخیص کامیون های حمل بار در گمرک آستارا را تکذیب کرد.

علی حسین ذوالقدر، فیلم منتشر شده در فضای مجازی درباره فاسد شدن و دور ریخته شده 500 تن محصولات کشاورزی به ارزش حدود 300 هزار دلار به دلیل تعلل در ترخیص کامیون های حمل بار در گمرک آستارا را تکذیب کرد و گفت: فیلم منتشر شده را تکذیب می کنیم، زیرا مربوط به محوطه گمرک آستارا نیست.

وی افزود: هیچ گزارشی مبنی بر فاسد شدن محموله صادراتی یخچالی و کشاورزی به دلیل توقف بیش از اندازه در مرز آستارا ارائه نشده است.

مدیرکل گمرک آستارا، در گفت وگوی خبری همچنین با تکذیب فیلم منتشر شده درباره تعلل 15 تا 20 روزه در ترخیص کامیون های حمل بار در گمرک آستارا، تصریح کرد: این فیلم نیز صحت ندارد.

ذوالقدر، با بیان اینکه کامیون های صادرات یخچالی حاوی تره بار و مواد فاسد شدنی کمتر از 24 ساعت و کامیون های ترانزیت بین 24 تا 48 ساعت پس از ورود به گمرک با انجام تشریفات قانونی از مرز آستارا به سوی جمهوری آذربایجان خارج می شوند، گفت: گاهی اوقات به دلیل تعلل در مرز آذربایجان این زمان بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب فاسد شدن 500 تن محصولات کشاورزی در آستارا

تکذیب فاسد شدن 500 تن محصولات کشاورزی در آستارا