مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 09:552023-01-08اقتصادي

3 دلیل التهابات ارزی به روایت خاندوزی/ پای درهم درمیان بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو،  سید احسان خاندوزی در برنامه گفت وگوی ویژه خبری، اظهار داشت: با توجه به اینکه کشور از سال 97 تا 1401 یک دوره تورمی چهارساله را پشت سر گذاشته است، - وزیر امور اقتصادی و دارایی با تأکید بر اینکه بنای دولت و بانک مرکزی این است که تقاضا های ارز را مدیریت کند، گفت: برنامه دولت تثبیت به معنای میخکوب کردن نرخ ارز نیست، بلکه به دنبال ثبات بخشی به بازار و مدیریت نرخ سامانه نیماست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو،  سید احسان خاندوزی در برنامه گفت وگوی ویژه خبری، اظهار داشت: با توجه به اینکه کشور از سال 97 تا 1401 یک دوره تورمی چهارساله را پشت سر گذاشته است، مهم ترین اولویت ستاد اقتصادی دولت این است که همه ابزار ها برای مهار تورم را در دست بگیرد.

وی با بیان اینکه دولت سعی کرد کسری های بودجه خود را مدیریت کند، افزود: سپس نظام بانکی و مهار خلق پول بی ضابطه در این نظام را برای مهار تورم مدیریت کرد.

سخنگوی اقتصادی دولت با تأکید بر اینکه سومین اقدام مدیریت انتظارات تورمی مانند موضوع ارز بود، گفت: سیاست دولت ایجاد ثبات در بازار ارز بوده است که متأسفانه برخی با تفسیر های غلط تصور کردند منظور دولت تثبیت نرخ ارز در یک نرخ خاص است، اما در واقع آنچه دولت بر آن تأکید دارد ثبات بازار ارز در سامانه نیماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 دلیل التهابات ارزی به روایت خاندوزی/ پای درهم درمیان بود

3 دلیل التهابات ارزی به روایت خاندوزی/ پای درهم درمیان بود