مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 09:252023-01-08سياسي

پروژه جنگل حرا در 100 هکتار از اراضی آبادان اجرا می شود


نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی از اجرای پروژه جنگل حرا در 100 هکتار از اراضی شهرستان آبادان خبر داد و گفت: در این زمینه 55 هزار اصله نهال تامین شده است.

- سید محمد مولوی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به پیگیری های انجام شده از طریق سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور قرار است در 100 هکتار از اراضی مستعد کشاورزی شهرستان آبادان، پروژه جنگل حرا اجرایی شود.

وی افزود: با توجه به شرایطی که در مناطق مورد نظر برای اجرای این طرح وجود دارد پس از کشت این 100 هکتار، امکان توسعه آن نیز وجود دارد.

نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده از هفته آینده 55 هزار اصله نهال تامین و در اختیار منابع طبیعی استان قرار خواهد گرفت.

مولوی ادامه داد: اجرای این طرح و کاشت نهال ها بر عهده اداره کل منابع طبیعی استان است و امیدواریم آن ها نیز به سرعت نسبت به اجرای این طرح در اراضی مستعد کشاورزی در آبادان اقدام کنند.

وی در خصوص اهداف اجرایی این طرح عنوان کرد: با اجرای پروژه جنگل حرا مناطقی از جمله جاده قفاس و همچنین مجاورت نهرها و رودخانه های آبادان سرسبز خواهد شد و حیات، نشاط و زندگی در این مناطق جاری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه جنگل حرا در 100 هکتار از اراضی آبادان اجرا می شود

پروژه جنگل حرا در 100 هکتار از اراضی آبادان اجرا می شود