مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 09:202023-01-08فرهنگي

تولید آلبوم موسیقی« ایپک یولو ناغیللاری » در ارومیه به پایان رسید


مسئول واحد موسیقی حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: دومین مرحله تولید آلبوم موسیقی «ایپک یولو ناغیللاری» به همت واحد موسیقی حوزه هنری استان در ارومیه به پایان رسید.

- ارومیه - مسئول واحد موسیقی حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: دومین مرحله تولید آلبوم موسیقی ایپک یولو ناغیللاری به همت واحد موسیقی حوزه هنری استان در ارومیه به پایان رسید.

داریوش علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر ، در خصوص تولید این اثر موسیقی گفت: ایپک یولو ناغیللاری (داستان های جاده ابریشم) مجموعه ای از داستان های فولکلور آذربایجان در زبان هنرمندان عاشیق این دیار است که با هدف جلوگیری از فراموشی بخشی از این فرهنگ غنی و انتقال این داشته های عظیم فرهنگی به نسل های آینده ثبت و در قالب آلبوم موسیقی منتشر می شود.

وی در زمینه نحوه تولید این اثر موسیقیایی افزود: دومین مرحله تولید آلبوم موسیقی ایپک یولو ناغیللاری طی مدت یک ماه با حضور عاشیق ها زلفعلی بابازاده، نبات علی علیزاده، علی عباسی، عربعلی رحیمی و رضا پوینده و با صدابرداری رضا محبوب در یکی از استودیو های شهرستان ارومیه اجرا شد و 10 عنوان داستان از مجموعه داستان های فولکلور آذربایجان در قالب 30 ساعت گرد آوری و ثبت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید آلبوم موسیقی« ایپک یولو ناغیللاری » در ارومیه به پایان رسید

تولید آلبوم موسیقی« ایپک یولو ناغیللاری » در ارومیه به پایان رسید