مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 09:202023-01-08سياسي

لزوم تشکیل کارگروه ویژه صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی در سیستان و بلوچستان


رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان بر تشکیل کارگروه ویژه صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی در استان با محوریت اداره اطلاعات تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دادگستری سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا در نشست شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان بر تشکیل کارگروه ویژه صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی در استان با محوریت اداره اطلاعات تاکید کرد.

وی افزود: دستگاههای متولی برای رفع تصرفات دنبال بهانه و دلیل نباشند و با استفاده از ظرفیت ارگانهای دیگر نسبت به رفع تصرف اراضی ملی اقدام کنند.

رییس شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان بیان کرد : اگر دستگاههای متولی به وظایف خود به درستی عمل نکنند به شهروندان ظلم کرده اند.

وی تاکید کرد: اجازه ندهیم متصرفان از ما جلوتر گام بردارند چون هزینه مضاعفی را بر دوش نظام خواهند گذاشت.

حجت الاسلام مصطفوی نیا با بیان اینکه جلوی تصرفات در همان ابتدا باید گرفته شود افزود: باید هزینه تصرفات را بالا ببریم و افرادی که متصرف هستند و در اراضی تصرفی ساکن هستند بازداشت کنیم تا کسی به خود اجازه ندهد اراضی ملی را متصرف شود.

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان ادامه داد: برای شهروندانی که هیچ زمین و امکاناتی ندارند و مظلوم واقع شده اند نیز باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشکیل کارگروه ویژه صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی در سیستان و بلوچستان

لزوم تشکیل کارگروه ویژه صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی در سیستان و بلوچستان