مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 09:152023-01-08اقتصادي

افزایش 5 برابری قیمت مصالح ساختمانی از هفته گذشته


گرانی مصالح ساختمانی می تواند پروژه های حمایتی را متوقف می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در چند روز گذشته خبر افزایش یونولیت و دیگر مصالح ساختمانی به گوش رسید با توجه به اینکه این افزایش ها می تواند ساخت و سازها را با سختی همراه کند از سوی دیگر قیمت مسکن نیز افزایش می کند در این خصوص ایرج رهبر، عضور کانون انبوه سازان گفت.

افزایش 5 برابر قیمت یونولیت در یک هفته ایرج رهبر؛ عضو کانون انبوه سازان در خصوص افزایش قیمت مصالح ساختمانی به خبرنگار مهر گفت: هر مصالحی گران شود بر بازار مسکن تأثیر مستقیم دارد و حتی روی ساخت و سازها تأثیر می گذارد.

وی در ادامه از افزایش قیمت یونولیت گفت: یونولیت یک نوع سقف است که بین طبقات استفاده می شود و بتن ریزی ها بر روی یونولیت صورت می گیرد از هفته گذشته قیمت یونولیت 5 برابر شده است از سوی دیگر از اول سال که 70 تومان بوده 400 هزار تومان شده است.

این عضو کانون انبوه سازان در ادامه گرانی ها گفت: فولاد و سیمان هم از مصالحی هستند که گران شده است با توجه به اینکه مسؤولان آلارم اشتباه می دهند و این اعلام می کنند که گرانی صورت نگرفته و ارزان شده است اما قیمت های بازار اتفاقات دیگری را می گوید با این وضع گرانی مصالح مشکلات ساخت و ساز ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 5 برابری قیمت مصالح ساختمانی از هفته گذشته

افزایش 5 برابری قیمت مصالح ساختمانی از هفته گذشته