مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 09:152023-01-08اقتصادي

چالش جدی سفارشی نویسی در اردبیل/ نویسنده نماها کاسبان خوبی شدند


سیر تحول صنعت تالیف و چاپ کتاب از فرهنگی به اقتصادی، مدتی است باعث شده تا برخی نویسندگان در استان اردبیل به سمت سفارشی نویسی گرایش یافته و از اهداف فرهنگی این حوزه دور بمانند.

- اردبیل نمی تواند در حوزه کتاب عرضه اندام کند هنر نویسندگی و کتاب اردبیل متأسفانه مشکلات عدیده ای دارد و ما در برخی حوزه ها مثل ادبیات کودک و نوجوان تقریباً صفر هستیم به این دلیل که نهادهای موظف برای چاپ کتاب های مصور و رنگی کودکان باید مبالغ بیشتری پرداخت کنند و برای همین مسئله هم خساست به خرج می دهند.

اطهری نیاری در این باره گفت: بحث بارانه کاغذ و نبود حمایت از نویسندگان همه باعث شده اند تا اردبیل سهم بسیار ناچیزی در حوزه کتاب و نویسندگی در کشور داشته باشد و برای حل این معضل نیازمند حضور افراد پیشکسوت حوزه تألیف کتاب و افرادی از جنس عمل هستیم نه کسانی که منفعلانه با این موضوع برخورد می کنند.

نبود افراد متخصص و کارشناس در حوزه کتاب و نبود حمایت مادی و معنوی از نویسندگان صاحب فکر و سبک از بحران های جدی در حوزه نشر و تألیف کتاب اردبیل است.

وی در پاسخ به اینکه بزرگترین بحران پیش روی حوزه کتاب اردبیل چه می تواند باشد گفت: نبود افراد متخصص و کارشناس در حوزه کتاب و نبود حمایت مادی و معنوی از نویسندگان صاحب فکر و سبک قطعاً از بحران های جدی در حوزه نشر و تأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش جدی سفارشی نویسی در اردبیل/ نویسنده نماها کاسبان خوبی شدند

چالش جدی سفارشی نویسی در اردبیل/ نویسنده نماها کاسبان خوبی شدند