مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 08:502023-01-08سياسي

استقرار دبیرخانه کانون هماهنگی کاشی و سرامیک کشور در جهاددانشگاهی یزد


دبیرخانه کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار کاشی و سرامیک کشور در پژوهشکده مواد نوین سرامیکی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد استقرار یافت.

- ایسنا/یزد دبیرخانه کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار کاشی و سرامیک کشور در پژوهشکده مواد نوین سرامیکی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد استقرار یافت.

سید حسین میرحسینی رییس هیات مدیره این کانون و مسئول پژوهشکده مواد نوین سرامیکی جهاددانشگاهی یزد ضمن تایید این مطلب، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار سرامیک و کاشی در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری و با هدف تقویت ارتباط میان صنایع سرامیک و کاشی و مراکز علمی، پژوهشی و فناوری و جهت نیل به اقتصاد مقاومتی به ویژه سیاست های کلی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، مصوب ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور در ذیل شورای عالی انقلاب فرهنگی و در اجرای بند دوم از ماده چهارم آیین نامه مصوب آن ستاد در خصوص تأسیس و فعالیت کانون های هماهنگی دانش، صنعت و بازار به منظور تحقق نقشه جامع علمی کشور، تشکیل شده است.

وی در مورد اهداف اصلی تشکیل این کانون نیز گفت: این اهداف با تکیه بر علم، فناوری و نوآوری و متناسب با زمینه تخصصی فعالیت کانون مشتمل بر افزایش هم گرایی، هماهنگی و هم افزایی بین عناصر تأثیرگذار یا حوزه های فاقد متولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار دبیرخانه کانون هماهنگی کاشی و سرامیک کشور در جهاددانشگاهی یزد

استقرار دبیرخانه کانون هماهنگی کاشی و سرامیک کشور در جهاددانشگاهی یزد