مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 08:452023-01-08سياسي

ایران قوی نیازمند کارآفرینان و تجار با سطح عمل جهانی است


ایران قوی نیازمند کارآفرینان و تجار با سطح عمل جهانی است و مثلت نخبگان خلاق، تجار ثروتمند و سیاستمداران وطن پرست ایران را قدرتمندتر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، امروز در اظهاراتی بمناسبت 90 سالگی اتاق بازرگانی بندرعباس، با تاکید به پیشینه و جایگاه تاریخی بندرعباس در حوزه تجارت بین المللی اظهار داشت: در زمان شاه عباس صفوی که اختلالاتی در حوزه تجارت ایران به واسطه دولت عثمانی به وجود آمد، شاه عباس مسیر تجارت به دریا تغییر داد و بندرعباس به منطقه ی خاص  تجارت تبدیل شد.

  استاندار هرمزگان گفت: ایران امروز به شدت نیازمند کارآفرینان و تجاری با سطح عمل جهانی است که همزمان با تجارت و انتقال کالا بتوانیم فرهنگ و سیاست گذاری های حوزه های دیگر را نیز  انتقال دهیم.

  وی تصریح کرد: ایران قدرتمند در گرو ثروتمند شدن تجار، خلاقیت نخبگان و وطن دوستی سیاست مداران است که با تشکیل این مثلث، قدرت واقعی ایران عزیز شکل خواهد گرفت.

  نماینده عالی دولت در هرمزگان گفت: از ابتدای حضور در هرمزگان به سمت بهبود محیط اقتصادی حرکت کردیم، 108 ناحیه عاری از مجوز در استان ایجاد و تمام ظرفیت های معدنی شامل 213 پهنه معدنی تهیه و بارگذاری شد و در اختیار متقاضیان قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران قوی نیازمند کارآفرینان و تجار با سطح عمل جهانی است

ایران قوی نیازمند کارآفرینان و تجار با سطح عمل جهانی است