مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 08:302023-01-08حوادث

جاعل گذرنامه در ارومیه دستگیر شد


فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری جاعل حرفه ای گذرنامه با 25 فقره جعل با عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی در ارومیه ، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار رحیم جهانبخش در بیان جزییات این خبر اظهارکرد: در پی وصول گزارشات مردمی مبنی بر جعل اسناد و گذرنامه توسط فردی، موضوع شناسایی و دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام کارهای اطلاعاتی و شگردهای پلیسی موفق به شناسایی فرد جاعل شده که پس از هماهنگی با مقام قضایی طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان ضمن اشاره به کشف آلات و ادوات جرم، تصریح کرد: متهم در بررسی ها و تحقیقات پلیسی به عمل آمده، به 25 فقره جعل گذرنامه معترف شد.

وی افزود: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سردار جهانبخش در پایان به شهروندان توصیه کرد برای انجام کارهای خود از مراحل قانونی اقدام کنند و به هیچ وجه به افراد ناشناس، کلاهبردار و جاعل مراجعه نکنند و در صورت اطلاع از این گونه موارد، موضوع را بلافاصله با شماره تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند و همچنین شماره تلفن 197 پلیس آماده دریافت نظرات، پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاعل گذرنامه در ارومیه دستگیر شد

جاعل گذرنامه در ارومیه دستگیر شد