مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 07:552023-01-08دانش

استفاده از ظرفیت هیئت عالی تجدیدنظر منجر به کاهش دعاوی در حوزه آموزش عالی می شود


معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: توجه به ماده 11 قانون مسئولیت مدنی و استفاده از ظرفیت هیئت عالی تجدید نظر، منجر به کاهش دعاوی حوزه آموزش عالی می شود.

- معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: توجه به ماده 11 قانون مسئولیت مدنی و استفاده از ظرفیت هیئت عالی تجدید نظر، منجر به کاهش دعاوی حوزه آموزش عالی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مرتضی فرخی در اجلاس روسای دانشگاه ها با اشاره به مبحث اراضی و املاک دانشگاه ها گفت: دانشگاه ها می بایست مصوبه هیئت امنا درباره اموال غیر منقول را داشته باشند، هرچند این مصوبه ضروری است ولی کافی نیست و براساس ماده 69 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت؛ اموال غیرمنقول متعلق به دولت جمهوری اسلامی است و هرگونه تغییر بهره بردار بایستی با مصوبه هیئت وزیران صورت پذیرد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: در امور املاک و مستندسازی از آنجا که معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت علوم با رعایت نمایندگی دولت با کمیسیون مستندسازی مرتبط است، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی وابسته به وزارت عتف باید درخواست ها و مکاتبات خود را از طریق معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت ارسال و پیگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت هیئت عالی تجدیدنظر منجر به کاهش دعاوی در حوزه آموزش عالی می شود

استفاده از ظرفیت هیئت عالی تجدیدنظر منجر به کاهش دعاوی در حوزه آموزش عالی می شود