مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 07:502023-01-08اقتصادي

سهم استان بوشهر از اعتبارات ملی افزایش یابد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر با تاکید بر جذب اعتبارات ملی، گفت: ملاک ارزیابی مدیران جذب اعتبارات ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن پاپری زارعی شنبه شب در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان بوشهر اظهار داشت: جذب اعتبارات ملی نقش مهمی در توسعه دارد و باید با تمام توان برای جذب این اعتبارات تلاش داشته باشیم.

وی برنامه ریزی و تلاش برای جذب اعتبارات ملی را از مدیران خواستار شد و بیان کرد: باید با تلاش دسته جمعی، به گونه ای برنامه ریزی شود که حداکثر بودجه از سرجمع اعتبارات ملی در استان جذب شود.

پاپری زارعی افزود: همه ردیف های بودجه ملی به تفکیک دستگاه به ادارات و نهادها و دستگاه های استان ارسال شده است و استاندار، نمایندگان استان در مجلس و مسئولان دستگاه های اجرایی در جریان وضعیت بودجه قرار دارند و جذب اعتبارات ملی ملاک ارزیابی مدیران استان قرار خواهد گرفت.

تخصیص 250 میلیارد تومان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر مجموع اعتبارات ملی کشور را 254 هزار میلیارد تومان دانست و گفت: از این اعتبار 54 هزار میلیارد تومان آن اعتبارات استانی است.

پاپری زارعی با تأکید بر جذب اعتبارات ملی برای اجرا پروژه ها در نقاط مختلف استان بوشهر، افزود: سهم استان در اعتبارات استانی 2 هزار میلیارد تومان است و از این میزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم استان بوشهر از اعتبارات ملی افزایش یابد

سهم استان بوشهر از اعتبارات ملی افزایش یابد