مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 06:552023-01-08سياسي

بُهت اسراییل از انتقام سریع عماد مغنیه در ترکیه و آرژانتین


تیمی که انفجار بوینس آیرس را انجام داده بود، یکی از 45 هسته خفته بخش تحقیقات ویژه حزب الله یا واحد 910 بود که نیروهای نخبه اش از بهترین ها بودند و زیر نظر سپاه قدس در ایران آموزش دیده بودند.

- خبرگزاری مهر ، گروه فرهنگ و ادب _ صادق وفایی: قسمت پیشین پرونده بررسی کتاب تو زودتر بکش نوشته رونین برگمن نویسنده و خبرنگار اسراییلی که شامل تاریخ کشتارها و ترورهای رژیم جعلی اشغال گر قدس از ابتدا تا سال های اخیر است، درباره تحرکات اطلاعاتی اسراییل در مقطع ابتدای انقلاب اسلامی ایران و ترور ناموفق سید علی اکبر محتشمی پور سفیر وقت ایران در سوریه بود.

قسمت جدید این پرونده درباره مقطعی است که خلبان اسراییلی با چتر در قلمرو نیروهای حزب الله فرود آمد و اسیر آن ها شد.

در این قسمت همچنین ماجراهای مربوط به ترور سیدعباس موسوی دبیرکل حزب الله لبنان نیز مرور می شود؛ چهره ای که در ابتدا بنا بود گروگان گرفته شود اما وسوسه آدم کشی سردمداران رژیم اشغالگر قدس موجب ریخته شدن خون وی و همسر و فرزند کوچکش شد.

اما همان طور که رونین برگمن می گوید، ترور موسوی که سران اسراییل سال ها بعد آن را شتاب زده توصیف کردند، خواب راحت را از صهیونیست ها گرفت چون هماهنگی جانشین وی یعنی سیدحسن نصرالله با عماد مغنیه باعث شد عملیات های انتقامی با سروسامان و سرعت مثال زدنی عج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بُهت اسراییل از انتقام سریع عماد مغنیه در ترکیه و آرژانتین

بُهت اسراییل از انتقام سریع عماد مغنیه در ترکیه و آرژانتین