مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 05:152023-01-08اقتصادي

بهره برداری از فاز اول کمپ اسکان بندرعباس تا عید نوروز


کمپ گردشگری بعنوان ظرفیت قابل توجهی در بخش گردشگری و تفریحی شهروندان و مسافران محسوب می شود و فاز اول آن تا عید نوروز به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس صبح امروز در بازدید کمپ اسکان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای احداث و ایجاد کمپ اسکان در شهر بندرعباس، بیان کرد: برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به شهروندان و مسافران، عملیات احداث کمپ اسکان در شهر بندرعباس به وسعت 6 هکتار از سال گذشته آغاز شده است.

شهردار بندرعباس گفت: احداث کمپ اسکان توسط شهرداری از اقدامات مهم برای ساماندهی مسافران و گردشگران است و این اقامتگاه دارای رستوران، آلاچیق، سوییت استراحت، نمازخانه، سرویس بهداشتی و.

است.

نوبانی در ادامه تصریح کرد: این کمپ از ظرفیت اسکان حدود هزار نفر برخوردار است که با همکاری مجموعه شهرداری و بخش خصوصی(سرمایه گذار) در حال احداث است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه اعتبار در نظر گرفته شده توسط مجموعه شهرداری بالغ بر 40 میلیارد تومان است، اظهار کرد: احداث ساختمان، آلاچیق، رستوران و سوییت استراحت توسط سرمایه گذار انجام می شود و شهرداری نیز کار محوطه سازی و انشعابات آب و برق نیز انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از فاز اول کمپ اسکان بندرعباس تا عید نوروز

بهره برداری از فاز اول کمپ اسکان بندرعباس تا عید نوروز