مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 23:452023-01-07حوادث

دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی منجر به قتل در طرقبه شاندیز


فرمانده انتظامی طرقبه شاندیز از دستگیری 5 نفر از عاملان اصلی نزاع و درگیری دسته جمعی منجر به قتل در منطقه فرح آباد شاندیز خبر داد.

- سرهنگ بهنام اویسی در  گفت و گو با خبرنگار فارس در طرقبه شاندیز اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر وقوع قتل به علت نزاع و درگیری دسته جمعی در منطقه فرح آباد شاندیز، بلافاصله موضوع با دستور فرمانده انتظامی شهرستان در دستور کار دایره جرائم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت و تیم پلیس آگاهی شهرستان طرقبه شاندیز به منظور شناسایی و دستگیری عاملین نزاع و درگیری وارد عمل شدند.

وی افزود: بررسی های انجام شده حاکی از آن بود که تعداد 9 نفر از افراد با اجاره باغی اقدام به گرفتن جشن تولد کرده بودند و به علت سر و صدای زیاد باعث مزاحمت یکی از ساکنین مجاور آن باغ شده بودندو همین امر باعث نزاع و درگیری و در نهایت منجر به فوت یکی از افراد شده و ضاربین پس از این اقدام متواری شدند.

سرهنگ اویسی تصریح کرد:ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده و رصد اطلاعاتی 5 نفر از عوامل اصلی این نزاع و درگیری را در تپه سلام و  بلوار توس مشهد شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی آنان را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی منجر به قتل در طرقبه شاندیز

دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی منجر به قتل در طرقبه شاندیز