مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 22:252023-01-07سياسي

باید با سلاح هنر به جنگ دشمن برویم


رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم گفت: برای مبارزه با توطئه های دشمن تنها با سلاح هنر می توانیم به میدان بیایم و نباید از این مهم غافل شویم و توهین اخیر به مقام ولایت و رهبری را محکوم کرده و پاسخ خواهیم داد.

- مصطفی ملایی امروز شنبه 17 دی ماه در دومین نشست هم اندیشی روسای کمیسیون های فرهنگی شوراهای اسلامی شهرهای حماسه ساز انقلابی که در سالن جلسات شورای اسلامی شهر قم برگزار شد اظهار داشت: امروز دشمن با تمام نیرو در میدان است تا به نظام اسلامی ضربه بزند.

وی معرفی هویت انقلابی را مهم ترین برنامه شوراها دانست و افزود: باید با معرفی هویت های انقلابی در شهرها به مردم به خصوص دهه هشتادی ها و نودی ها بپردازیم و جایگاه روحانیت را به عنوان مهم ترین نقش در پیروزی انقلاب اسلامی معرفی کنیم.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم، تبعیت از رهبری و امام را مهم ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی ذکر کرد و افزود: باید دستاوردهای انقلاب به درستی بین نوجوانان، تبیین و جبهه های انقلابی با مشارکت مردم در جامعه فعال شود تا دشمن از هیجانات نوجوانان استفاده نکند.

وی ایام الله فجر انقلاب اسلامی را یادآور شد و گفت: باید تمام برنامه های ایام الله دهه فجر با مشارکت مردم و رویکرد خانواده، زنان و نوجوانان برگزار شود و مردم را بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید با سلاح هنر به جنگ دشمن برویم

باید با سلاح هنر به جنگ دشمن برویم