مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 22:002023-01-07حوادث

برخی از عوامل تشویش اذهان عمومی در علی آباد کتول دستگیر شدند


فرمانده انتظامی شهرستان علی آبادکتول از دستگیری چهار نفر از عاملان تشویش اذهان عمومی در این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

- به گزارش خبرگزاری فارس از گلستان، سرهنگ حسین نوروزی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی انتشار مطالبی برای اغتشاش و تشویش اذهان عمومی توسط افرادی در فضای مجازی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان علی آبادکتول افزود: مأموران پلیس فتا و امنیت عمومی شهرستان با انجام اقدامات فنی و تخصصی چهار متهم را در این راستا شناسایی و پس از هماهنگی قضایی آنها را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهمان در تحقیقات انجام شده پس از مواجهه با ادله و مستندات پلیس به جرم ارتکابی خود اعتراف و انگیزه خود را تأثیر منفی تبلیغات رسانه های معاند عنوان کردند.

نوروزی گفت: افرادی که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اقدام به تشویش اذهان عمومی، هتک حیثیت، فحاشی، تهدید و یا مزاحمت برای دیگران می کنند باید در مراجع قضایی پاسخگوی رفتار و اعمال خود باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان علی آبادکتول تاکید کرد: پلیس همواره در فضای حقیقی و مجازی اقدامات و فعالیت های مجرمان و افراد هنجارشکن را رصد و برابر قانونی با آنها برخورد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از عوامل تشویش اذهان عمومی در علی آباد کتول دستگیر شدند

برخی از عوامل تشویش اذهان عمومی در علی آباد کتول دستگیر شدند