مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 21:452023-01-07اقتصادي

نگرانی‎ها و تذکرات استاندار درخصوص قیمت تمام شده نهضت ملی مسکن در قم


استاندار قم با اشاره به اینکه باید قیمت تمام شده طرح نهضت ملی مسکن حداقل قیمت باشد، گفت: در این راستا باید تعاونی هایی که کارنامه موفقی در گذشته داشته اند پای کار آمده و از ظرفیت آن ها استفاده شود.

- ایسنا/قم استاندار قم با اشاره به اینکه باید قیمت تمام شده طرح نهضت ملی مسکن حداقل قیمت باشد، گفت: در این راستا باید تعاونی هایی که کارنامه موفقی در گذشته داشته اند پای کار آمده و از ظرفیت آن ها استفاده شود.

سید محمدتقی شاهچراغی امروز شنبه 17 دی ماه در جلسه شورای اداری استان قم که به مناسبت دهه بصیرت در سالن جلسات کرامت استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: صرفه جویی در مصرف انرژی یک امر حیاتی و مهم است.

وی با اشاره به اینکه ادارات و دستگاه ها باید در موضوع صرفه جویی پیشگام باشند، مطرح کرد: شرکت گاز استان قم موظف است بررسی های لازم نسبت به میزان صرفه جویی در دستگاه های اجرایی استان را انجام و گزارش را ارائه دهد.

استاندار قم با تأکید بر نزدیک بودن ایام الله دهه فجر عنوان کرد: باید پروژه هایی که از نظر فیزیکی پیشرفت خوبی داشته اند را شناسایی و تلاش های لازم در راستای افتتاح آن ها را انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه پیگیری های لازم از وزارتخانه ها به منظور عمل به تعهدات انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: پروژه های قابل افتتاح صرفاً نباید پروژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی‎ها و تذکرات استاندار درخصوص قیمت تمام شده نهضت ملی مسکن در قم

نگرانی‎ها و تذکرات استاندار درخصوص قیمت تمام شده نهضت ملی مسکن در قم