مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 21:452023-01-07سياسي

دفاع سومین گروه از دانشجویان عراقی دانشکده ریاضی دانشگاه شهید چمران اهواز


سومین گروه از دانشجویان بین الملل دانشکده علوم ریاضی و کامپیوتر دانشگاه شهید چمران اهواز از کشور عراق در دو مقطع کارشناسی ارشد و دکتری از پایان نامه و رساله خود دفاع کردند.

- ایسنا/خوزستان سومین گروه از دانشجویان بین الملل دانشکده علوم ریاضی و کامپیوتر دانشگاه شهید چمران اهواز از کشور عراق در دو مقطع کارشناسی ارشد و دکتری از پایان نامه و رساله خود دفاع کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حیدر کاظم سخی ، وسان خالد حسناوی ، نشات عبدالسلام حمید ، روی ولید محمد ، علی خالد محمد ، مهدی صالح حسین و نبیل ترکی عطیه در مقطع کارشناسی ارشد و سامی عطیه سید الفرطوسی در مقطع دکتری در دو هفته گذشته با موفقیت از پایان نامه و رساله خود با راهنمایی استادان دانشکده علوم ریاضی و کامپیوتر دفاع کردند.

بنا بر اعلام به نقل از دانشگاه شهید چمران اهواز، گفتنی است این دانشجویان عراقی علاوه بر ارائه پایان نامه و رساله خود، هم زمان با فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس از فرماندهان برجسته مدافع حرم با قراردادن عکس و لوح یادبود بر همبستگی دو ملت ایران و عراق در عرصه های مختلف علمی و اجتماعی تاکید کردند و یاد این دوشهید را نیز گرامی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع سومین گروه از دانشجویان عراقی دانشکده ریاضی دانشگاه شهید چمران اهواز

دفاع سومین گروه از دانشجویان عراقی دانشکده ریاضی دانشگاه شهید چمران اهواز