مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 21:102023-01-07اقتصادي

قیمت ساخت در طرح نهضت ملی مسکن قم به حداقل برسد


استاندار قم بر کاهش هزینه ساخت و قیمت تمام شده مسکن در طرح نهضت ملی قم و شناسایی زمین برای ویلایی سازی در استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد تقی شاهچراغی عصر شنبه در شورای اداری استان قم که در سالن کرامت استانداری برگزار شد اظهار داشت: در آستانه بهمن و دهه فجر هستیم که دستگاه ها می بایست پروژه هایی که در حال اتمام است را در اولویت تکمیل قرار دهند و در این راستا اگر پروژه ای نیازمند تزریق اعتبار است اعلام شود.

استاندار قم با بیان اینکه اعتباراتی که برای پروژه ها اختصاص یافته باید از سوی مدیران در وزارت خانه های مختلف پیگیری شود افزود: پروژه های قابل افتتاح صرفاً به پروژه های سفر رییس جمهور محدود نمی شود و تمامی پروژه ها را در بر می گیرد.

وی در ادامه افزود: در توافقات بین شرکت های دانش بنیان با واحدهای تولیدی و نهادهای مختلف باید با جدیت ورود کرد تا از ظرفیت علمی جوانان این مرز و بوم استفاده شود و باید گزارشی از میزان استفاده از شرکت های دانش بنیان در دستگاه های مختلف در شورای اداری ارائه شود.

استاندار قم با تاکید بر تکریم ارباب رجوعان گفت: مدیران باید در این عرصه توجه لازم را داشته باشند و بخش های مختلف دستگاه ها و ادارات باید نسبت به پیگیری امور مردم و نیز بازدیدهای سرزده از زیر مجموعه خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت ساخت در طرح نهضت ملی مسکن قم به حداقل برسد

قیمت ساخت در طرح نهضت ملی مسکن قم به حداقل برسد