مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 20:552023-01-07سياسي

تصاویر مراسم استقبال از شهدای گمنام در قزوین به نمایش در می آید


دبیر اجرایی نمایشگاه «لحظه های نور» گفت: تصاویر ثبت شده از استقبال و تشییع 8 شهید گمنام در استان قزوین در نمایشگاه عکس «لحظه های نور» به نمایش در می آید.

- قزوین- دبیر اجرایی نمایشگاه لحظه های نور گفت: تصاویر ثبت شده از استقبال و تشییع 8 شهید گمنام در استان قزوین در نمایشگاه عکس لحظه های نور به نمایش در می آید.

امیرحسین نظری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برپایی نمایشگاه لحظه های نور اظهار کرد: نمایشگاه لحظه های نور با محوریت استقبال و تشییع شهید گمنام که همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در استان قزوین برگزار شد برپا می شود.

دبیر اجرایی نمایشگاه لحظه های نور ادامه داد: فراخوان این نمایشگاه پیش از استقبال از شهدای گمنام در خبرگزاری ها، فضای مجازی و صدا و سیمای استان قزوین انجام شد و طی آن عکاسان قزوینی می توانستند با شرایط یادشده در این رویداد هنری و فرهنگی شرکت کنند.

وی با بیان این نکته که هر فرد شرکت کننده می توانست 5 فریم عکس از آثار تولیدی خود را به نمایشگاه ارسال نماید گفت: در مجموع 270 فریم عکس از 25 عکاس به دبیرخانه نمایشگاه ارسال شده است که در نهایت 32 اثر از 19 عکاس پس از بررسی های اولیه و داوری در این نمایشگاه به نمایش در خواهد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویر مراسم استقبال از شهدای گمنام در قزوین به نمایش در می آید

تصاویر مراسم استقبال از شهدای گمنام در قزوین به نمایش در می آید