مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 20:502023-01-07سياسي

باید جوانان را با مکتب شهید سلیمانی آشنا کنیم


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: باید جوانان را با مکتب شهید سلیمانی آشنا کنیم.

- خسرو شهیدی، امروز(17 دی) در نشست کمیته ایثارگران استان کرمانشاه، با گرامی داشت یاد و خاطره سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی رفتار و خصوصیات اخلاقی فرمانده محور مقاومت را الگوی بی نظیری برای تمامی آحاد جامعه به ویژه نسل جوان بیان کرد و افزود: باید جوانان را با مکتب حاج قاسم آشنا کنیم.

شهیدی ادامه داد: باید سبک و سیره زندگی فرمانده بزرگی همچون حاج قاسم در قالب کتاب و آثار فرهنگی در دسترس آحاد مردم قرار گیرد تا همگان با منش و زندگی این فرمانده پرافتخار حوزه مقاومت آشنا شده تا قدر این آرامش و امنیتی را که حاصل مجاهدت این شهید والامقام و دیگر شهدای عزیز است را بهتر درک کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با اشاره به اینکه امروز رسالت اصلی ما توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد جامعه اسلامی است، افزود: در راستای جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری باید اهداف، آرمان ها و سبک و سیره زندگی شهدا را به جامعه معرفی کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه افزود: حوادث چند ماهه اخیر کشور به ما این نکته را یادآوری می کند که شاید در زمینه معرفی فرهنگ ایثار و شهادت نتوانسته ایم آنگونه که باید و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید جوانان را با مکتب شهید سلیمانی آشنا کنیم

باید جوانان را با مکتب شهید سلیمانی آشنا کنیم